Thursday, January 23, 2014

3

Day 3.
Na wekenlang geroepen te hebben " ik ga geen reisblog bijhouden" , gaat het er dan toch van komen.
Ja Jongens, Julie digibeet Mamsie voelt toch de behoefte om haar digitale ei te leggen ! 
Zit ik hier met mijn nieuwe I-pad en telefoon, waar ik de aan / uit Knop al van weet te vinden .
 Dat beloofd wat. Ik denk dat ik niet alleen van de hitte ga zweten.....

Uitgezwaaid door mijn mannen ( ja, ja zonder tranen  ) begon mijn avontuur naar het land van de eeuwige glimlach. Na een innige hereniging met Mieke , nu op Kao San Road, 
the backpackers Place to be, in Bangkok. Het Gow With the Flow gevoel valt als een warme deken om ons heen. Geuren, kleuren en geluiden brengen ons in een andere wereld.

First evening together with a great Thai dinner.


Bridge over the river Quay.

Elephant ride in Kanchanaburi.




1 comment:

  1. Hahaha Friedl, je bent idd snel om. Maar super om jullie zo samen te zien, enjoy!!

    ReplyDelete